1. Czym jest HRplatform?

HRplatform jest nowoczesnym systemem służącym do zamieszczania ogłoszeń związanych z poszukiwaniem pracowników na wielu portalach jednocześnie. Jest to narzędzie przydatne dla każdego, kto poszukuje pracowników. Pozwala na sprawne zarządzanie ogłoszeniami i aplikacjami kandydatów na każdym etapie procesu rekrutacji.

2.Kto może korzystać z HRplatform?

Z narzędzia HRplatform mogą korzystać pracodawcy oraz profesjonalni rekruterzy - wszyscy, którzy poszukują pracowników i chcą usprawnić ten proces dzięki platformie, która umożliwi im wystawienie ogłoszeń oraz kompetentny proces selekcji CV. Wystarczy tylko dokonać rejestracji!

3. Jak zarejestrować się na HRplatform?

Poprzez zakładkę "Rejestracja" należy do nas wysłać odpowiednio wypełniony kwestionariusz. Następnie nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu przekazania dostępu do Platformy, omówienia warunków współpracy i możliwości serwisu.

4. Jakie są koszty korzystania z HRplatform?

Wyślij e-mail albo zadzwoń do jednego z naszych Doradców Klienta, który udzieli informacji na temat kosztów korzystania z HRplatform. Szczegółowe informacje na temat kosztów wykorzystania testów kompetencyjnych znajdziesz w zakładce OFERTA.

5. Jakie są zalety korzystania z HRplatform?
  • automatyczna publikacja ogłoszeń na kilku wybranych portalach jednocześnie;
  • ułatwienie procesu selekcji CV (możliwość przypisywania statusów kandydatom);
  • wszystkie aplikacje w jednym miejscu;
  • możliwość przeprowadzenia testów kompetencyjnych dla kandydatów, które ułatwiają selekcję osób;

6. Czy mogę dodawać swoich kandydatów do platformy?

Oczywiście istnieje możliwość dodawania do platformy CV kandydatów z innych źródeł. Dzięki temu wszystkie aplikacje będą przechowywane w jednym miejscu, a ich selekcja będzie o wiele łatwiejsza.

7. Na jakich portalach będą zamieszczane ogłoszenia?

Nasi klienci sami wybierają na jakich portalach chcą zamieścić ogłoszenie. Do dyspozycji mają najpopularniejsze w Polsce portale ogłoszeniowe, zarówno te oferujące ogłoszenia płatne, jak i portale, na których można wystawiać ogłoszenia bezpłatnie.

8. Czym są testy kompetencyjne dostępne na HRplatform?

Jest to usługa polegająca na wypełnianiu drogą elektroniczną przez kandydatów testów sytuacyjnych, zawierających zadania związane z praktycznymi kompetencjami niezbędnymi w pracy. Więcej znajdziesz w zakładce TESTY KOMPETENCYJNE.

9. Jakie testy kompetencyjne mogę wykorzystać na HRplatform?

Testy kompetencyjne dostępne na HRplatform dotyczą różnych obszarów m.in. planowania, radzenia sobie ze stresem, kontrolowania, organizowania, komunikatywności i myślenia analitycznego. Możemy zbadać szeroki wachlarz kompetencji kandydatów, jeśli mają Państwo wątpliwości, który z testów kompetencyjnych wybrać, nasz konsultant chętnie doradzi, na których kompetencjach warto się w danej rekrutacji skupić.

10. Jakie są zalety korzystania z testów kompetencyjnych?
  • umożliwiają szybką ocenę kandydatów/pracowników;
  • oceniają zachowania w realnych sytuacjach firmowych;
  • dostarczają informacji pozwalając na trafniejszą ocenę;
  • wyniki są prezentowane w postaci przejrzystego i przydatnego raportu;

Testy takie są bardzo przydatne przy konieczności szybkiej preselekcji potencjalnych pracowników, aby nie tracić czasu na kandydatów, którzy nie posiadają wymaganych cech i wskazać grupę, która przejdzie do dalszych etapów rekrutacji.

11. Jaki jest koszt wykorzystania testów kompetencyjnych?

Pierwsze testy oferujemy bezpłatnie. Dalsza cena zależy od ilości zamówionych testów i obejmuje szczegółowy raport z testu rozwiązanego przez danego kandydata oraz raport, który zestawia wyniki testów kilku kandydatów i umożliwia ich porównanie. Raport można generować dla jednego testu lub dla kilku z nich, aby mieć pełen obraz badanych kompetencji.

Zadzwoń (+48) 600 052 116
Napisz Info@hrplatform.pl
Odwiedź nas
Adres korespondencyjny: ul. Garncarska 9,
61-817 Poznań